Toto je blog sloužící k prezentaci mých názorů. Budu ráda, když svůj názor napíšete do komentářů. Nicméně byla bych velmi ráda, pokud by se to obešlo bez hádek, nadávek a útočení. Jsem ochotná vést rozumnou diskuzi, pokud ne Vy, nemám důvod odpovědět.
.

Jsem feministka a muže mám ráda

15. ledna 2017 v 11:28 | Circle |  Feminismus
Ohledně feminismu je to v dnešní době složité. Za prvé je toto slovo přežité a mnoho feministek si tento pojem plese s absolutní nenávistí vůči mužům. Dost často se za feministku označuji, i když jsem dost podřízená svému muži. Je mi to přirozené a úplná emancipace u mě nehrozí.

O čem je feminismus?
O rovnosti. Nejde o to, aby v každé profesi bylo 50% žen a zbytek můžu. Jde o to, aby žena měla právo dělat jakoukoliv profesi a to stejné platí i u mužů. Jde o to, aby žena měla stejnou šanci na povýšení, jako muž. Aby muž měl právo se rozbrečet, když mu není nejlíp. Aby žena měla právo říct "Byla jsem znásilněná." v KAŽDÉM případě, kdy nesouhlasí se stykem.

Kdekdo mi řekne "Ale ono to tak je, žena může dělat co chce.", jenže já se setkala s opakem. Když jsem chtěla začít zvučit, bylo mi řečeno, že jako ženská na to nemám, protože to dělají jen chlapi (mnohdy jsem slyšela i jiné blbosti, jako třeba že ženy na to nemají sluchový aparát). Když jsem se chtěla naučit svařovat, bylo mi řečeno, že bych si měla najít kurz kancelářské práce, protože svařování je spíš pro chlapy (seděla tam ženská). Když jsem na základce říkala, že bych chtěla být vědkyní, dost často mi spolužáci říkali "Ale ženský by se měly učit vařit a přenechat důležité věci mužům.". Tohle všechno mne od daných věcí odradilo natolik, že jsem je pak ani nechtěla dělat. A dost mne to mrzí. Vyloženě toužím po tvrdé manuální práci. Naštěstí vidím, že i toto se postupně láme.

Emoce musí muži potlačovat. Mohou si dovolit akorát vztek a radost. Pokud cítí smutek, musí ho spolknout a nikdy nedávat najevo, jinak přijdou "o své mužství". Tohle je dle mého špatně. Každý člověk má právo na emoce a to, že je muži nedávají najevo je holý nesmysl. Tyto emoce v sobě poté drží neuvěřitelně dlouhou dobu a jakmile vylezou na povrch, většinou to není destruktivní pro něj, ale pro jeho okolí. Každý muž má právo na trochu křehkosti. A stejně tak žena má právo se rozčílit, aniž by jí řekli "Ty máš zase krámy, co?".

Se znásilněním je to ve společnosti vůbec nejhorší. Nejenom že se říká, že muži nemohou být znásilnění, ale že ženy nemají právo na to být znásilněné, pokud si "o to řekly". Potíž je v tom, že žena si nikdy neřekne o znásilnění (pokud nejde o postelovou hru). Pokud je žena prostitutkou, má právo být znásilněná. Argument "Ten muž si za to zaplatil." je naprosto irelevantní, pokud ji chlap bez jejího souhlasu připoutá k posteli. Pokud s něčím jedna strana nesouhlasí, má to pro oba dva znamenat "NE!". Neměly by se hledat výmluvy, jak toto "NE!" překročit. Platí to i pro ženy, které mají sex rády a vyhledávají ho, platí to i pro ženy, které jsou pod vlivem drogy a nejsou schopné to "NE!" říct (mlčení neznamená souhlas), platí to i pro ženy, které nejsou "vhodně" oblečené. Platí to i pro ženy, které se k sexu nechaly přinutit ("Pojď do toho, už mi modrají koule, já to potřebuju." "Ne, nemám zájem." "Ale holka, vždyť si to užijem." "Ne, nemám zájem." "Pokud to neuděláš, tak řeknu všem chlapům v okolí, že jsem od tebe chytil herpes." "To bys neudělal." "Ale udělal." ...).

O tyhle věci mi ohledně feminismu jde. "Wage gap" bych až tak neřešila, i když téma to určitě je. Já se v tom ale nevyznám a nemám ponětí o tom, ja to v reálu je. A jsem otevřená jakékoliv diskuzi na tohle téma.

A nakonec - absolutně nesouhlasím s faktem, že do spermobank mohou svobodné ženy. Ať si každá říká co chce, emancipace by měla jít stranou, pokud jde o život budoucího dítěte. Pokud svobodná žena nutně chce dítě, měla by si najít muže, nebo dítě adoptovat, či si vzít nějaké do pěstounské péče. To je ale pouze můj názor, věřím tomu, že s ním hodně feministek nebude souhlasit. (a platí to tak ve všem, dítě by se nemělo zatahovat do názorů svých rodičů...ať už jde o emancipaci, veganství, náboženství...dítě si musí vytvořit svůj názor samo a to jde velmi těžko, pokud mu od malička mlátíme do hlavy, že sex musí přijít až po svatbě...ale to je téma na jiný článek)

Jelikož diskuzí dosáhneme nejvíc. Pokud budou ženy ječet, že muži jsou svině, nikdo nás nikdy nebude poslouchat. Pokud budeme rozumn diskutovat, poslechne nás více lidí a více lidí se nad danou problematikou bude chtít zamyslet.
 

9 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Eliss | Web | 15. ledna 2017 v 11:35 | Reagovat

Souhlasím s tebou. Muži by se neměli stydět za své slzy a to s tím znásilněním je tu bohužel časté...

2 Circle | 15. ledna 2017 v 12:22 | Reagovat

[1]: Bohužel ano. A názor na znásilnění také kazí feministky, které hysterčí kvůli nechtěnému dotyku v tramvaji.

Je nás tady prostě moc a lidi to nedávaj.

3 Jana | E-mail | Web | 16. ledna 2017 v 15:12 | Reagovat

Nemyslím si, že v dnešní společnosti je možné, aby každá žena měla stejné šance na povýšení. Nemyslím to z inteligenčního hlediska. Ale pokud je žena matka, automaticky by jejím primárním zájmem mělo být dítě/rodina a to, co všechny ženy (nevím proč) odsuzují jako peklo - vaření, péče o domácnost. Protože žena, která je sice bůhví jak vysoce postavená managerka asi nebude stejně adekvátně dávat sebe sama dětem. Naopak ta, která děti upředností prostě nemá nárok na pozici, ve které by mnohem lepší byl její kolega, protože nebude tak často chybět v práci ...

Asi je to od mne kruté, ale opravdu stavím rodiný život nad feministické kariéristky. Ano, máme dělohu - prostě nemůžeme mít úplně ty samé podmínky co muži ...

Každopádně dokážu s článkem souhlasit :)

4 Circle | 17. ledna 2017 v 11:30 | Reagovat

[3]: Pokud je žena matka, tak ano, jejím primárním cílem by mělo se postarat o rodinu. Pokud ale otec je ochoten vzdát se své kariéry kvůli dětem, pokud je matka spíše kariéristka. Důležité je, aby někdo z partnerů s dětmi doma zůstal a je jedno, jestli je to matka, či otec.

Já osobně bych raději zůstala s dětmi doma. Můj přítel je totiž trochu workoholik a doma s dětmi by se zbláznil.:D

Jde jen o to, aby každá žena mohla dělat, co chce. Pokud se chce soustředit na kariéru, i když má děti, měla by mít tu možnost (na mateřské nyní nemůžou zůstat muži, i když by mnohdy chtěli).:) Mně je třeba kariéra ukradená.:D

Znám ale matky, co svým dětem koupí tablet, protože ony musí moc pracovat. To je naprosto špatně a osobně takovou matku považuji za špatnou. Ale to je zas jen a pouze můj názor.:)

5 Jana | E-mail | Web | 17. ledna 2017 v 11:46 | Reagovat

[4]: Takže si vlastně rozumíme :) A sdílíme obdobný názor :)

6 Circle | Web | 17. ledna 2017 v 18:10 | Reagovat

[5]: Paráda! :)

7 N. | 20. února 2017 v 12:24 | Reagovat

Profesor Parkinson kdysi rozděloval jakýkoli vývoj do pěti stadií:

1- předprojektové nadšení
2- projektové vystřízlivění
3- hledání viníků
4- potrestání nevinných
5- odměna pro nezůčastněné

K čemu je jedovatá svoboda nesvéprávným bláznům ? Pokud člověk začne pátrat po pravdě, uvědomí si, pokud je svéprávný, že je loutkou pomocí níž se někdo snaží vybírat vstupné od diváků, a strkat si je do kapsy. Je tu i nějaký loutkář, ředitel divadla či jeho majitel ? Možná že všechno by nám, pracujícímu dobytku, nejsrozumitelněji vysvětlila / bičem / paní Rotšildová...

8 Dominátor | 20. února 2017 v 12:33 | Reagovat

http://lagablog.blog.cz/1701/nova-chysta-dalsi-stupidni-reality-show-pro-nastavajici-matky

9 howtostaysingle | Web | 20. února 2017 v 12:53 | Reagovat

Ano, tohle je vnímání feminismu, který mi přijde naprosto přirozený. Ne abychom mohly močit ve stoje a vlastně bejt chlapem, kterým tak pohrdáme. Stejně jako neni slabost, když chlap brečí, kdo tohle rozdělil, že u žen je to v pořádku a u mužů ne?

10 BarbaraJane | Web | 20. února 2017 v 14:00 | Reagovat

Škoda je, že lidi mají slovo feministka zaškatulkované jako "divná ženská, která nenávidí muže". Bohužel i takové jsou, ale o to přece nejde. Díky za tvůj střízlivý pohled, snad se u tebe pár lidí přiučí, co to vlastně feminismus má být.

11 RaTTvs. | E-mail | Web | 20. února 2017 v 14:19 | Reagovat

Rozumnej článek, sdílím podobný názory. :)

[3]: [4]: Btw. Trochu off, ale podobnej problém jako s předsudkama o mateřský, je i s dáváním dětí do péče po rozvodu. Často je ženská, která souhlasí s hlavní nebo střídavou péči o děti otcem, považovaná za špatnou mámu. A tátové děti často nedostanou už jen proto, že chlap = kariéra = nemá čas na děti = neumí se o ně postarat.

12 Hydra | Web | 20. února 2017 v 14:56 | Reagovat

Co se týče tohoto tématu, vím jak tomu bylo v historii, ale dneska už tomu tak není a muži nejsou schopni tuto skutečnost přijmout. Svým způsobem jsem si osvojila názor, že ženy dneska zastanou všechno. Nepotřebujeme muže téměř k ničemu a všechno si uděláme samy. Kluk po škole jde buď na vysokou, nebo zůstává v mama hotelu. Setkávám se s tím čím dál častěji. Buď se chlap ožení, nebo je u mámy, nebo mu máma minimálně pere prádlo. A pak vám takovejhle chlap řekne, že muži jsou lepší :D
Nelze je všechny házet do jednoho pytle samozřejmě. Ale mužské ego mi přijde nejvíc vtipný, když většina chlapů dnešní doby může být hrdo akorát na to, že má mezi nohama péro.
Takže nevím, jestli jsem feministka.. ale za mě jsou to ženský ty lepší.

13 Jana | E-mail | Web | 20. února 2017 v 15:53 | Reagovat

[11]: Ano, společnost zakrněla alespoň myšlenkově v té správné fázi, že rodina je od toho, aby maminka se starala o děti a muž se staral o ně všechny ... Ukamenujte mne :)

14 krasny-clovek | Web | 20. února 2017 v 19:18 | Reagovat

Než se začneš veřejně vyjadřovat, nauč se prosím, co znamená "mít právo". Osypal jsem se při zjištění, že muži nemají právo brečet a že nemají mít právo ženám říkat, že maj krámy.

Zároveň mne neuvěřitelně dostává, jak krásně (ne)vidíš do mužské psychiky. Podle tebe je vyjadřování emocí JENOM kulturně naučené? Jen částečně. A zároveň, chtěla bys za muže uplakánka? Myslíš, že by ta super bruneta z nižšího ročníku chtěla mne, přecitlivělou trosku? Nechtěla. Proto muži skrývají citlivost. Ukažte, že jste schopný šukat i s ubožákama a neletíte jen na sebevědomé svalovce, které nic nerozhodí?

Že se necháváš ovlivňovat poznámkama harantů na základce je taky bomba. Pokud někam chceš, tak tam běž, a pokud tě nevezmou kvůli pohlaví, zažaluj jim prdel.

Chceš převychovávat společnost a to je fakt svinstvo.

15 Necroparanoia | E-mail | Web | 20. února 2017 v 19:20 | Reagovat

Konečně rozumný názor, po všech vyýkřicích že muži jsou svině. Mě teda vůbec neobtěžuje pro svého drahého vařit a péct, protože ho přece mám ráda a dělám to pro něj ráda. Necítím se tak ponížená a připoutaná k troubě. Stejně tak jako on mi nebrání stoupat kariérně... Kde je vzájemná tolerance, tam není třeba ten přehnaný feminismus který kritizuješ, ale ani šovinismus.
Naopak mě zase štve, když někdo říká že si nějaká ženská za znásilnění může protože se obléká vyzývavě, nebo že když ženu k sexu donutí manžel, tak to není znásilnění. Troufám si tvrdit že nejvíce znásilnění vzniká v manželství a partnerství, jen ženy nevědí že cokoliv co je v sexu proti jejich vůli je znásilnění. Je mi až smutno, když slyším a vidím, kolik žen není schopno trvat na svém "ne" a stejně podvolí i když to nechtějí.

16 Kuřecí Dětský Řízek | 20. února 2017 v 19:46 | Reagovat

Já mám ráda palačinky.

17 Gura-chan | Web | 20. února 2017 v 21:25 | Reagovat

Jak řekla moje oblíbená zpěvačka Bianca Casady:"Feminismus je o oslavování žen, ne o nenávisti vůči mužům."

18 Aa'esha | 20. února 2017 v 21:39 | Reagovat

Kromě předposledního odstavce plně souhlasím :) Nesouhlasím jen s tvrzením, že si dítě má udělat názor samo. Tedy, samozřejmě, že si ho musí udělat samo. Ale prostě nemůžeš dítě nechat, aby si samo utvořilo názor na to, jestli jsou pro něj drogy dobré nebo jestli potřebuje vychodit základní školu. Musíme dětem předávat naše hodnoty a to včetně přesvědčení jako je veganství či feminismus, nebo náboženství. Netvrdím ale, že bychom to měli těm dětem nutit a trestat je pokud nesouhlasí. Stačí být jim dobrým vzorem a vysvětlovat své postoje, takže dojdou ke stejnému přesvědčení, jaké máme my.

19 Aa'esha | Web | 21. února 2017 v 7:53 | Reagovat

[3]: Úplný souhlas! :)

20 Circle | 21. února 2017 v 14:04 | Reagovat

[12]: A tohle je přesně forma myšlení, se kterou nemůžu jinak než nesouhlasit. "Ženský jsou lepší." - ne, nikdo není lepší, nebo horší. I chlap zastane práci otce, ředitele společnosti, kuchaře a uklízeče. Jen k tomu nemá moc možností. Svobodný otec na plný úvazek je spíš raritou a těch pár, co je, jsou spíš vdovci, než že by získali dítě po rozvodu.
Nehledě na to - asi jsi nepoznala moc mužů, pokud je dokážeš shrnout do těchto dvou škatulek. Naopak, já znám muže, kteří jsou výborní kuchaři, doma mají uklizeno za jakékoliv příležitosti a živí se sami. A ano, je jim něco málo přes 20.

[14]: Přečti si to po sobě a snad ten problém uvidíš. "Nechci vyjadřovat emoce, protože by mě společnost (holky) zaškatulkovala jako uplakánka a nikdo by mě nechtěl." - to je právě ten problém, který tam vidím, problém, který by bylo super vymýtit. Muži opravdu nemají právo na brek, protože se bojí, jak to společnost vezme. Osobně radši bych na párty zašla za brečícím klukem, než za klukem, co machruje na všechny strany, jaký je necitelný mačo. Zkrátka mě přitahuje opravdová osobnost muže a ne jen to divadýlko, co hraje na všechny strany jen aby nalákal samičky (a co tak vím, je taková většina ženskejch...kromě zlatokopek ;)).

[18]: Tak jistě, musíš děcku dát určité mantinely a hranice. Ale zároveň je nesmíš nutit násilím, jinak se mu to všechno zprotiví a na veškeré názory, hranice a výchovu se ti zvysoka vysere a stejně si to všechno bude dělat po svým.
Ale jinak s tím v zásadě souhlasím. Vysvětlovat a být vzorem - nejlepší forma výchovy.

21 Ondra | 21. února 2017 v 15:06 | Reagovat

Při čtení článku komentářů mě napadají tyto věci:

1) mám kamarádku, která by podle mě byla dobrou programátorkou, ale bojí se, myslí si, že by to nedokázala dělat. Snad je to důsledek stereotypu programátor = smradlavej tlustej chlap?

2) musím říct, že jako muž mám velký problém s brečením. Fakt to nedokážu, i když by mi to možná v současnosti aspoň ulevilo u jednoho velmi nepříjemného osobního problému. Nejvíc natahuju na pohřbech, ale i tam se s tím peru, páč se za slzy stydím.

3) v televizi byl rozhovor s doktorem, který se věnuje onkologicky nemocným dětem. Ten řekl, že považuje ženy za lepší a silnější, mj. proto, že se překvapivě lépe smíří s neštěstím, které je potkalo - doufám, že si jeho slova pamatuji správně, myslím, že tam padlo něco jako že v těchto případech je častější sebevražda otce. Mj. také dodal, že snesou porod, to by chlap nerozchodil :-).

4) Říkalo se: běda mužům, kterým vládne žena, ale já jsem rád, že mi moje žena tak trochu vládne. Díky tomu jsme zajištění, bez dluhů a spokojení.

22 Marka | Web | 21. února 2017 v 17:14 | Reagovat

tenhle článek se mi líbí :) nejsem feministka, ale dost často mívám podobné názory jako některé z nich :) souhlasím s tebou až na pár detailů :)

23 krasny-clovek | Web | 21. února 2017 v 17:52 | Reagovat

[20]: Pokud se chlapec před tebou bude cítit pohodlně, bude před tebou brečet. Já to tak dělal. A jsem si jistý, že si s nima už asi nevrznu.

Není super problém vymýtit. Nesmíš to vymýtit. Není totiž co vymýtit. Bojím se tvé touhy páchat dobro. Abys to něco vymýtila, musila bys ty hezké kvalitní samice naučit, aby nechtěly sebevědomé samce. Dokud nezničíš příčinu, nezničíš ani následek, který spočívá v tom, že muži nepláčou a jsou macho. Zároveň ženské prostě nechtějí trosku, chtěj chlapa, o kterýho se můžou upřít, kterej se nezhroutí, když vidí krev nebo mu umře křeček, kterej je pro ní oporou. Trosku si dáváte vy holky do friendzone. Moje kamarádka skoro opovrhujeme tím brečením, který postuju na facebooku a mně je to trapné, protože vím, že si s ní už taky nevrznu. Že jsou muži umělí (a nejen umělí) machomani je jednoduše dáno tím, že chtějí být viděni jako dobré opory. Nesmíš je za žádnou cenu převychovávat. Možná jim vadí, že před holkou nemůžou brečet, ale zase vědí, že sex je pro ně důležitější. A sex nebude, když brečím a jsem slabý. Je to mužská volba být nebo nebýt macho a nesmíš jim do toho kecat, protože to je neomarxismus a to je svinstvo.

24 Snílek | E-mail | Web | 21. února 2017 v 18:26 | Reagovat

Být feministkou v dnešní době je velmi těžké, protože ji (hlavně) chlapi vnímají jako "ošklivou mužatku, co je nesnáší a nejraději by jim urvala koule a vlastně tak vůbec je k ničemu nepotřebuje". Jenže ono to tak není. Stejně jako někteří říkají, že v dnešní době už není feminismus potřeba, protože už my ženy můžeme všechno. Jenže tak to taky není.
Jako další, když řekneš ve vztahu, že jsi feministka/pro rovnoprávnost, automaticky tím přicházíš o ty "ženské výhody", jako jsou gentlemanovské věci (tj. pomoc do kabátku, otevření dveří) nebo to, že za tebe zaplatí večeři. Protože přece rovnost. Ale už neřeší, že vydělává o pět tisíc víc než žena, jen protože je to chlap.
Dokonce jsem se setkala s tím, že když jsem nemohla otevřít sklenici a poprosila (teď už bývalého) přítele o pomoc, tak se mi vysmál s tím, že "tady jde všechno to moje feministví k čertu".

Jenže feminismus je stále potřeba. V první řadě právě kvůli tomu platu. Je dost nefér, že si ženy vydělávají řádově o 22  procent méně, než jejich mužský kolega na stejné pozici. A to jako proč?
Za další kvůli pronikání žen do ryze mužských profesí. Pokud chlap dělá "ženskou práci" nesetkává se zdaleka s takovým odporem a posměchem jako žena, která chce být třeba hornicí, nebo automechaničkou. Nebo je na to místo primárně brán muž, i když by žena tu práci třeba zvládla lépe. Jen protože on je chlap, a ona ta ženská "co má rodit děti a starat se o domácnost".

Všechno je o myšlení společnosti. Když se například chlap rozhodne, že přijme příjmení manželky, hned je za podpantofláka. Pokud ukáže city, hned je za měkotu. Pokud muž donese ženě květiny a není to buď v první fázi chození, nebo když už je to staroušek, tak je divný.

Zdaleka to není všechno, co bych k tomu řekla, ale tohle téma ve mě vždycky zvedá velkou vlnu nevole, hlavně když se o tom musím dohadovat s těmi "pány tvorstva". Oni nechápou náš problém, protože mu nikdy nemuseli čelit. Odjakživa mohli skoro všechno, co chtěli a měly snad každou výhodu, o kterou se dá stát. Jediné proti, co mě napadá je, že museli jít bojovat do války, i když nechtěli.

To poslední, co ještě zmíním tak je proti názor vůči dětem (viz [3]:[4]:) Tady s vámi nemohu souhlasit. Ze své pozice kdy nechci děti. To že je žena matka, automaticky neznamená, že se o ně musí začít starat a všeho okolo nechat. Pokud někdy podlehnu tomu mít děti, tak jedině kvůli manželovi. Ne že bych se o ně vůbec nestarala (takhle to nechápejte, přestože je nechci, kdyby na to došlo, jsem si jistá, že by se o ně postarala, jak bych nejlépe dovedla), jen by to "co by měla správně dělat matka" dělal otec. Navíc je tu i spousta nechtěného těhotenství. Když to dítě nebylo plánované, opravdu by měla všeho nechat a začít se starat o něco, co ani nechtěla? (Vím, že to zní krutě, ale tak to prostě je.)
Nelíbí se mi to, že by se měla primárně starat o rodinu. Tohle přesně zavání tím, proti čemu se ve feminismu bojuje. Proti rovnosti. Proč je pořád žena předně vnímána jako "něco, co by mělo rodit děti a starat o ně"?
Stejně jako by měla mít svobodná žena možnost vlastního dítěte. Ty to "měla by si najít muže" vidíš moc růžově. Je spousta žen, co prostě nemůžou narazit na toho pravého, nebo mají velmi špatnou zkušenost. Jen kvůli tomu bys jim upřela právo mít vlastní dítě? Nebo by si měla vzít prvního vola, na kterého narazí, jen aby si mohla to dítě udělat? Co se týče adopce - opravdu si myslíš, že v dětských domovech budou zářit nadšením, že si svobodná žena (bez muže) chce adoptovat dítě? Jeden by řekl že jo, když jsou ty dětské domovy přeplněné, realita je ale někde jinde. Dost často má problém s adopcí i úplný pár (manželé), natož nějaká žena bez "mužské podpory".

25 krasny-clovek | Web | 21. února 2017 v 18:47 | Reagovat

[24]: Neber míň než muži, nauč se chápat statistiku. Ženský pracujou na hůře placených pozicích, na poloviční úvazek, mají menší zkušenost, nedělají tolik předčasů, odchází domů ve 4 kvůli dětem, proto do ženské části populace proudí o 22 % méně prachů než do mužské. Na stejné pozici žena vydělává asi o necelé 1 % méně než muž (krom státních pozic, kde jsou tabulkové platy), což se dá hodit na kabát tomu, že si chlap přitvrzuje a chce víc.

Zkus mi vysvětlit, kterej blb by zaměstnával muže, když na ženách hezky ušetříš. A co vůbec mužské šovinisty vede k tomu, aby dávali chlapům míň? "Herdek, ten Pepík, to je chlapec jedna ušatá mazaná, já mu o těch pět tisíc dám víc!!"

Ten bullshit s květinama si někam strč, v životě jsem neslyšel, že by se někdo vysmíval, když třicátník nosí ženě květiny. Leda by se sám cítil zahanbený, a tomu se vysměj ty.

My muži máme výhody A MÁME VŠECHNO CO CHCEME? No to je luxusní komentář. Jo, vlastně máme výhody, například častěji pácháme sebevraždy, máme mnohem delší tresty, jsme o něco častěji oběti násilí a úrazů (a to nemluvím o válkách) nebo nám soud nedává rád do péče děti, haranty jedny usmrkaný! Toto jsou faktické problémy, ne ty tvoje bullshity, že se na tebe někdo dívá divně, když jdeš dělat automechanika. Prostě automechanika dělej a vytři jim zrak. Pokud nedokážeš ustát pár poznámek, nezasloužíš si dělat automechanika. Jo a pokud si neotevřeš skleničku, fakt ho raději nechoď dělat. Možná až se naučíte otvírat skleničky od okurek, nebudou se vám ve slévárně a autodílně smát.

26 Snílek | E-mail | Web | 21. února 2017 v 19:23 | Reagovat

[25]:Četl jsi vůbec můj komentář, nebo se jen vybíráš části, které si ti hodí?

Platy, tohle je jedna z věcí, kde se my (muži vs ženy, ne my dva konkrétně) prostě neshodneme.
Mimochodem, ve které práci ti dovolí odejít z práce dřív jen kvůli dětem? Jestli že je pevně stanovená pracovní doba od 8 do 17, tak tam buď musíš takhle být, nebo si najdi jinou. Případně ten benevolentnější zaměstnavatel ti to občas ještě dovolí si nadělat, abys mohl odejít dřív.
Říct si o vyšší plat taky není jen tak. Tam kde s chlapem se šéf dohodne, že mu teda dá víc, tam ženskou klidně vyhodí. Neplatí to všude, to snad samozřejmé, ale v dost případech ano. Asi proto, že ženská nemá právo si o víc peněz říct, nebo já nevím?

Druhý odstavec - tady jsi evidentně nepochopil, na co jsem narážela, tak to zkusím znovu. V páru, jakože muž a žena, když spolu chodí, žena řekne, že je pro rovnoprávnost, tak muž to automaticky bere tak, že za ní nebude nic platit. A nevadí, že jeho příjem je vyšší než ten ženin (a mají jiné práce). I kdyby do té doby považoval za normální za ní občas zaplatit, od teď to nepřichází v úvahu, protože je přeci feministka.

Jako upřímně, prakticky jsem ani neslyšela o tom, že by třicátník nosil ženě květiny, pokud se nejedná o narozeniny/svátek.

Viz poslední - nikde jsem nepsala, že chci být automechaničkou a nechápu, kde jsi to tam vyčetl (mimochodem, když jsem tu sklenici pak po ex hodila a on ji chytil, i on měl problém s jejím otevřením, to je jen taková poznámka na okraj). Nehledě na to, že zrovna já se nad to dokážu povznést, protože tak polovina mých koníčků jsou ty "mužské".

Neřekla jsem, že máte všechno, ale skoro všechno. Navíc jsem mluvila O CELÉM PRŮBĚHU HISTORIÍ.
To že častěji pácháte sebevraždy není vázáno na pohlaví, ale na povahu (jediná výjimka je Japonsko, ale to je kapitola sama pro sebe). Jste častěji oběti násilí? Myslím, že ta hromada znásilněných, zabitých a okradených ženských, protože jsou "slabší pohlaví" by s tebou nesouhlasila. Co se týče úrazů, uveď aspoň jediný příklad kdy si za to nemůžete sami, protože zbytečně riskujete, nebo nejde o práci. Máte delší tresty? Ve většině případů je to proto, že jste spáchali horší provinění.
Děti jsou právě zase naopak ten typický příklad nerovnosti, kdy jediným účelem ženy je starat se o děti. A ani to neplatí ve všech státech.

27 Michelle | Web | 21. února 2017 v 20:51 | Reagovat

Respektuju lidi jako si ty. Fajn článek.

28 krasny-clovek | 21. února 2017 v 22:34 | Reagovat

[26]: Vybírám si ty části, ke kterým mám co říct.

Žena si neřekne o víc, protože je povahově slabší. Asi jako je povahově chlap náchylnější k sebevraždě podle tebe. Chlapi maj koule (doslova) a v koulích testosteron a obecně budují hierarchii a hodlají šplhat. Ženy zase budují synergii.

Ženy musí ocházet kvůli dětem, takže si berou tu práci, která jim to dovolí. A tím se výběr prací zužuje a tím si spíš vyberou práci malou a hůře placenou.

Tvůj třetí odstavec, který se vyjadřuje k mému druhému odstavci - na nic nenarážím, jen se ptám čistě logicky, který zaměstnavatel by zaměstnával muže, když může ušetřit zaměstnáváním žen. Odpověz mi prosím. Proč dostávají podle tebe muži víc peněz za stejnou práci? Proč by se s mužem dohodl, že mu teda bude dávat víc a ženskou vyhodí? Kterej sebemíň racionálnější zaměstnavatel by to dělal?

Jestli podle tebe třicátníci nenosí ženám květiny, jak na to tedy může být pohlíženo jako na divné, jak píšeš v prvním komentu?

Je to vázáno na pohlaví, protože povaha je vázána na pohlaví. Jsme častěji oběti násilí, protože statistika a proporce, víc dodat prostě nemůžu. Za stejné provinění máme horší tresty, najdi si statistiku. Častěji v pracích umíráme (asi 9x), máme častěji pracovní úraz a tam si fakt nemůžeme sami za to, že na nás žuchne třeba lešení nebo se zřítí důl. To, co tu předvádíš, je sprostá dojmologie - "buuhuu, ženy chudinky, ty se přece okrádaj a vražděj snáze". A v celé historii je fakt bomba ztratit 2 roky na vojně nebo chcípnout na kurděje uprostřed moře.

Každopádně jménem všeho mužství se ti omlouvám, že jste v historii trpěly. Ale co se omlouvám, tys samozřejmě netrpěla, nebo snad něčím trpíš? Většinu problémů je vytvořená ve tvé hlavě.

29 Ann Taylor | Web | 22. února 2017 v 11:06 | Reagovat

S myšlenkami v článku asi nemám důvod polemizovat, tak jen dvě věci, které me pobavily a týkají se formy. Vyzýváš v diskuzi a pod záhlavím zakazuješ argumenty. Diskuze bez argumentů je ale plácání o počasí. Argument fakt není urážka, vlastně je to opak prázdného útoku. A taky mě pobavila formulace naznačující, že mám právo být znásilněná. Takhle řečeno by to v podstatě znamenalo, že mám právo, aby se mi to stalo, a běda jak někdo bude někomu zakazovat, aby mě znásilnil. Vim, jak to bylo myšleno, ale chtělo by to lepší formulaci:-)

30 Jana | E-mail | Web | 22. února 2017 v 11:51 | Reagovat

[24]: Neberu svobodným ženám možnost být matka - pokud na to mají, proč ne. Ovšem  pokud už žena dítě má, měla by se o něj starat nebo jej dát někomu, kdo jej chce. V přírodě je jen málo anomálií, kdy se samec stará o mláďata. Mnohem častěji je vidět, že se starají oba nebo převážně samice. To, co prohlašuješ, je výdobytek moderní doby. Prostě si nemyslím, že ženy by měly honit svoje ego na úkor biologické podstaty. Ačkoliv mnoho z toho, co každý z nás dělá, je proti přírodě, ale myslím si, že alespoň podstatu zrození a výchovy dítěte a péče o rodinný krb by stále měly zastávat samice. Ostatní jsou zbyteční.

31 Circle | Web | 22. února 2017 v 12:25 | Reagovat

[29]: Vidíš, a já si myslím, že diskuze je i o něčem jiném, než o argumentech (nehledě na to, že většina lidí jako argument bere útok..."Ty se mnou nesouhlasíš, tak já ti to tady nasolím, ať vidíš, že já jsem jediný neomylný."). Ale máš pravdu, na blog o názorech se taková fráze moc nehodí.:D (jen se chci vyvarovat konfliktům, ze kterých jsem pak špatná celý další měsíc, byť jde o pitomý komentář)
A dík za upozornění, ta formulace je vážně nešikovná.:D

[23]: Řeknu to takhle. Doma mám muže, který při pohledu na krev (byť jen v televizi) omdlívá. Brečí u pohádek a pokud se hádáme, obvykle to skončí brekem na jeho straně. Tohle jsem o něm věděla hned od začátku a upřímně - byla to věc, co mě na něm přitahovala.
A co jsem tak odpozorovala, tak holky mají zájem o namachrovance jen omezenou dobu. Většinou s nimi není dobrý vztah, protože ten kluk nechodí s tou holkou, ale jen sám se sebou.
Kdežto s citlivýma klukama vydrží klidně i do konce života. Protože ví, že se o ně můžou opřít a dostanou skutečnou podporu, ne jen poplácání po zádech.
A pokud s tebou holky nechtějí nic mít, asi je opravdu problém na tvé straně. Ty totiž fňukáš a nebrečíš a fňukání nevyjadřuje osobnost, ale jen zášť a ukřivděnost. A holky nemají zájem o klua, který jim bude neustále připomínat, jak jsou všichni okolo zlí a on jediný je ten dobrý. I s ufňukánky jsem chodila a je to stejně nahouby, jako s namachrovanci. Oba dva mají jedno společné - neotřesitelné ego a neschopnost pracovat na svých chybách. Zkus se zamyslet sám nad sebou a pak třeba pochopíš, že chyba není ve tvém okolí, ale jen a pouze v tobě.

32 krasny-clovek | Web | 22. února 2017 v 15:29 | Reagovat

[31]: Vida, přiznalas, že holky chtěj namachrovance - a je jedno jak dlouho, prostě ho chtěj. A když je poptávka, je i nabídka. Na tom se shodneme oba. Přiznávám, že můj soud "ženy chtěj vždy namachrovance" byl trošku unáhlený.
Chuť nad tím dále diskutovat mne ale opustila ve chvíli, kdys mne začala analyzovat. Zajímalo by mne, kde jsi to všechno vzala (buď moj blog nebo jen tyto komentáře), případně čím to podkládáš. Ne dojmy, prosím. Případnou odpověď mi to písni na blog, ať tu nespamujeme.

33 Ann Taylor | Web | 22. února 2017 v 16:02 | Reagovat

[31]: Šlo o to, že argumentovat je v podstatě diskutovat pomocí předkládání smysluplných skutečností, takže diskuze by opravdu neměla být o ničem jiném než právě o argumentech. Nechtít argumenty znamená nechtít diskuzi, bez nich není možná, o to mi jde. To je jako psát o jídle a nechtít o něm nic sdělit :-)

34 Circle | Web | 22. února 2017 v 18:11 | Reagovat

[32]: Víš o co mi šlo? Že vyjadřovat emoce může každý bez ohledu na společnost. Rozdíl je ale vyjadřovat emoce a plivat na všechno okolo.
Přečti si po sobě všechny komentáře a zjistíš, že jsi toho o sobě napsal víc, než bys sám chtěl.

[33]: http://opinionstorm.blog.cz/1702/diskuze Přečti si tento článek, pak pochopíš, co jsem tím chtěla říct. Nicméně máš pravdu, formulace byla nešikovná. Já ale nejsem jazykovědec a jsem ráda, že dokážu sesmolit článek tak, aby to alespoň někdo pochopil, chytat za slovo mne tedy nemusíš.:)

35 krasny-clovek | Web | 22. února 2017 v 19:39 | Reagovat

[34]: No může no. Ale taky nemusí. Je to jeho svobodný rozhodnutí. Na jedný straně sex se snobskou zlatokopkou a na druhý autentičnost ve vlastních emocích. Pokud tam vůbec jsou nějaké emoce.

Čtu to po sobě a jediné, co o sobě skrytě i neskrytě píšu, je, že mám špatnou zkušenost s dáváním najevo vlastních emocí, protože se tomu ženský akorát vysmívají a opovrhujou tím. Nebo o sobě píšu víc?

A vysvětlete mi už někdo prosím, proč je divné dle komentáře č. 24 nosit ženám květiny a proč dávaj zaměstnavatelé mužům  o 22 % víc.

36 Snílek | E-mail | Web | 22. února 2017 v 21:10 | Reagovat

[28]:Původně jsem se k tomu už nechtěla vyjadřovat, protože vypadáš jako typický člověk, který má za každých okolností pravdu. Navíc, ty si prostě vybíráš ty části, co se ti hodí. Nejen u mě, ale i u Circle.

Nevím, proč zaměstnavatel to má takhle, to jsem nikdy nepochopila, právě protože to postrádá logiku. Asi z duševního souznění, předpokládá, že žena jednou prostě odejde z práce a bude mít dítě, tak si ji tam nepotřebuje udržet, i když je dobrá, nebo já nevím.

Málokterá žena odchází z práce, prostě se jen musí naučit zvládat plně pracovat, starat se o děti a domácnost.

Viz kytky, tady jsem mluvila spíš o tom věku do třiceti, protože to je ještě ta doba, kdy se květiny nějak dívkám nosí. Aspoň co mám ze zkušenosti z pozorování okolí (a zdaleka ne jen mého blízkého).

Oběti trestných činů, to jsem si schválně vyhledala, je zajímavé, že krom úmyslného ublížení na zdraví, převažovali ve zbytku kategoriích ženy, nebo tam byly jen nepatrné rozdíly. A ještě se to s léty různě měnilo. Závěr -> ženy byly častěji obětmi trestných činů, hlavně takových jako je znásilnění a domácí násilí.

Pracovní úraz nelze brát v potaz. Jelikož je mnohem pravděpodobnější, že se zraní hasič než úředník pošty, je samozřejmé, že mají muži větší úrazovost v práci. V práci, kde není žádná žena, se taky nemá ona žena, jak zranit. To je prakticky stejné, jako kdybych řekla, že je ženy trpí častěji vaginální mykózou než muži. Ovšem že ano, když jsou k ní fyzicky náchylnější.

Vojna... jako upřímně, většina dnešních kluků by si ji zasloužila, protože se chovají jako hovada. I když, ani některých holkám by neuškodila.

A ještě narazím na to tvé macho. Holky která na ona macha letí, jsou většinou káči ve věku od 13 do 17 let. Stejně jako kluci chtěj ty co jsou snadno dostupné (daj každýmu), mají pěknou tvářičku, velká prsa a inteligence taky není potřeba nějak vysoká. K tomuhle pubertálnímu věku to prostě patří. Jakmile ale holka pobere rozum, pochopí, že o tohle nestojí.
A ani o ubožáky a trosku. Ale nepleť si ubožáka s citlivým (nebo i přecitlivělým) klukem. To nejsou dvě stejné osoby.

37 krasny-clovek | Web | 22. února 2017 v 23:22 | Reagovat

[36]: Vyjádřil jsem se jen k věcem, ke kterým jsem se mohl vyjádřit. O dětech se mi debatovat nechtělo, páč o tom nic moc ani nevím, tak jsem se k nim nevyjádřil. Pokud jsem někde ignoroval podstatnou součást nějakého argumentu, tak mne upozorni.

No vida, spekuluješ, nevíš, proč to zaměstnavatel dělá. On to totiž nedělá, nemá sebemenší důvod. Ten hajzl chce vydělat, tak proč platit mužům více. Duševní souznění? "Ten Pepík je kluk jedna ušatá mazaná, já mu dám o tisícovku víc!" Také můžeš říct, že bude dávat ženské více, aby mu neutekla dělat si dítě.

To je docela perla: krom vraždy a napadení převažovali ve všem ostatním ženy, čili ženy to maj horší. Nevím, cos našla za statistiky, ale v každé, kterou nacházím já, vedou v sexuálních útocích a domácím násilí ženy a v krádežích, fyzickém napadení a vraždě vedou muži. Kdo to má horší je na filozofickou debatu, ale myslím, že smrt má o chlup větší váhu. Nejseš-li teda jako Clintonová, která tvrdí, že primárními obětmi válek byly vždy ženy.

A není nespravedlivé, když si muži ubližujou v práci víc? Chtěl bych 50 % hasiček, aby si ženská populace ubližovala stejně jako muži. Pokud nechtějí být hasičkama, můžeme udělat kvótu, aby někdo přišel úřednice a lékarnice jednou za měsíc zbít. To máš jako s těmi platy. Do ženské populace proudí míň peněz, protože dělaj horší práce. Mužská populace si ubližuje víc, protože dělá nebezpečnější práce. Měnit to nejde a měnit to nesmíme.

Máš luxusní provojnovou rétoriku. Protože tě někdo sere, napaříš mu sobecky vojnu a donutíš ho ztratit 2 roky života. Tleskám. Kéž bys aspoň říkala, že Rusko je hrozba nebo tak, ale ne, prostě ti vadí nagelovaný buzny, tak šupito na vojnu!

Ano, holky na macha letí. Ty lehký holky. A je svobodná volba kluků chovat se jako macho a balit lehký holky. Nemůžeš si sobecky převychovávat mužskou populaci, aby ukazovala emoce, jenom proto, že některejm ženskejm přijde rozum a už macha chtít nebudou. Dospělí machové budou s dospělejma courama a dospělí citliví kluci budou s dospělejma chytrejma holkama.

38 Circle | Web | 23. února 2017 v 11:02 | Reagovat

[37]: Chápeš vůbec, co tímto vším chceme říct? Tak ještě jednou.
Nikdo nechce převychovávat společnost, ale stejně jako se společnosti ukázalo, že není tak od věci, aby ženy volily, tak stejně tak by se mohlo splečnosti ukázat, že není tak od věci vyjadřovat emoce, když je to potřeba.
Ano, je svobodná volba kluků dělat ze sebe namachrovance, ale i ufňukánky. Tak si nestěžuj, že za tvé neštěstí můžou holky, můžeš si za to jen ty sám. A ještě jednou si to všechno po sobě přečti, dokonalá analýza tvé osobnosti z tvých komentářů jen čiší.

Neříkám, že se Snílkem ve všem souhlasím, ale evidentně vůbec netušíš, o co se tady jedná. Tak se prosím raději nevyjadřuj vůbec, když už i tak si vybíráš jen věci, které se ti hodí do krámu.
Tato debata totiž postrádá smysl. Někdo se ti snaží něco vysvětlit a ty, místo toho, aby ses nad tím zamyslel, dál jenom papoukuješ to, co už jsi napsal výše. Zkus si všechny komentáře ještě jednou přečíst, BEZ SOUDU nad nimi zapřemýšlet a pak něco napiš. Bude to tak jednodušší.
Vypadá to totiž tak, že Snílek už je trochu v koncích a nejraději by ti napráskala pětadvacet na holou. Kdybych vás viděla osobně, tak by chudák Snílek ječela na všechny strany a snažila by se ti vysvětlit docela jasné věci a ty jsi měl špunty do uší a reagoval jen na písmena, která bys náhodou slyšel.

39 krasny-clovek | Web | 23. února 2017 v 19:50 | Reagovat

[38]: První vlna feministek si prosadila svoje zájmy. Ty tvrdíš, že "není od věci", aby muži vyjadřovali emoce. To je převychovávání. Kecáš jinejm, co maj dělat a myslíš si, že víš, co je pro ostatní (muže) nejlepší. Zároveň tím převychováváš muže k obrazu svému, jak se ti to hodí.

Nebo jenom lamentuješ nad tím, že jsou kluci zbytečně namachrovaný a není žádná vojna, která by je skutečně zocelila? Lamentování ti dovolím. Jenže pak si nemůžeš v tomhle říkat feministka, protože feministky jsou hnutí od toho, že něco hodlají měnit, ne aby popisovaly a uvědomovaly si svoje pocity.

Čtu jak čtu a nevidím nic moc víc. Ona věta "zamysli se nad sebou" zní dost povýšeně a nadneseně, takže se jí můžu leda vysmát. Zní asi jako: "Důkaz existuje a ty si ho vyrob sám".

Ignoruju vaše body? Kde? Jaká je má analýza? Konkrétně, prosím, rád se dovyjádřím.

Vyjadřuji se jen k některým bodům, ke spermobankám a svobodnejm matkám prostě nemám co říct, za to mne hejtit nemůžeš. Jinak odpovídám na snad každý váš argument. Odpověď na mou otázku, proč dávaj zaměstnavatelé víc prachů mužům, jsem doloval dvakrát a navíc je jen hromada spekulací.

Jo, Snílek by ječela a byla by agresivní. To dělají lidé, kteří ztrácí půdu pod nohama a dochází jim argumenty, případně když jejich pocity jsou konfrontovány s rozumem. Já tu obyčejně argumentuju dle svého nejlepšího svědomí a jsem dle tebe ten špatný, protože neuznávám to, co si vy myslíte. HAHHA.

40 Circle | Web | 24. února 2017 v 11:13 | Reagovat

[39]: Ačkoliv já se považuji za jednoho z největších pokrytců, poznala jsem ještě většího. Měj se krásně, snad jednoho krásného dne přestaneš plivat na všechny okolo a čekat, že ti za to poděkují.:-*

41 krasny-clovek | Web | 24. února 2017 v 12:39 | Reagovat

[39]: Možná narážíš na to, že vás chci převychovat tak, abyste nepřevychovávaly. To ale je vcelku legitimní forma převýchovy, asi jako když někoho zastřelíš proto, aby už laskavě přestal střílet na ulici do lidí. Pokud jsi tohle nemyslela, buď aspoň v tomhle konkrétní, když už nejsi ochotná říci, kde konkrétně se vyhýbám odpovědím a kde konkrétně se jak odhaluju.

42 krasny-clovek | Web | 24. února 2017 v 12:42 | Reagovat

[40]: Btw. jsem vážně já ten pokrytec?

"Jelikož diskuzí dosáhneme nejvíc. Pokud budou ženy ječet, že muži jsou svině, nikdo nás nikdy nebude poslouchat. Pokud budeme rozumn diskutovat, poslechne nás více lidí a více lidí se nad danou problematikou bude chtít zamyslet."

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama